Altınova Evde Fizik Tedavi

Altınova Evde Fizik Tedavi hizmetimiz başlamıştır. Uzun yıllara dayanan tecrübeli ekibimizle hizmetinizdeyiz. Altınova Evde Fizyoterapi hizmeti hareket kabiliyetini yitirmiş ya da yatağa bağımlı hale gelmiş her hastanın ihtiyacı olan bir hizmettir. Ayrıca pandemi dolayısıyla evde fizik tedavi hizmeti daha fazla tercih edilmektedir. Covid-19 tedbirlerini en ince ayrıntısına kadar uygulayan ekibimiz bu konuda hasta ve hasta yakınlarına güven vermektedir. Bunun yanı sıra hastane de oluşabilen kalabalıktan ötürü gereken ilgiliyi göremeyen kişilerde evde fizik tedavi hizmetini tercih etmektedir.

Altınova Evde Fizik Tedavi Ücretleri

Altınova Evde fizik tedavi ücretleri kişinin rahatsızlığına ve tedavi sıklığına göre değişmektedir. Evde fizik tedavi ücretleri SGK tarafından karşılanmadığı için özel hizmet kapsamındadır. Esenköy Evde Fizik Tedavi olarak ücretsiz muayene sonrasında genel sağlık durumunuz hakkında önerilerden yararlanabilir ve size özel oluşturulan tedavi programının ücretini öğrenebilirsiniz.

Altınova Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Altınova Evde fizik tedavi yada evde fizyoterapi nasıl yapılır sorusunun bir çok cevabı vardır. Eğer ağrı veya fonksiyonel hareket kaybıyla sonuçlanan bir sorununuz varsa, evde fizik tedavi hizmetinden yararlanabilirsiniz. Fizyoterapistlerimiz, size özel tedavi programı ile ağrı veya hareket kaybı gibi şikayetlerinizden kurtulmaya odaklanacak, böylece eski sağlığınıza geri dönebileceksiniz.

Peki evde fizik tedavi nasıl yapılır?

Altınova Evde Fizik Tedavi

Altınova Evde fizyoterapi, bir fizyoterapistin tedaviyi ev ortamında gerekli ekipmanlarla yapmasına denir. Bu hizmet türüne, evden ayrılamayan hastalar için ihtiyaç duyulmuştur. Ancak son dönemlerde Covid-19 virüs salgını nedeni ile bu hizmete ihtiyaç daha da artmıştır. Evde fizik tedavi ihtiyacınız aşağıdaki nedenler de dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle gerekli olabilir:

• Şikayetiniz akut veya şiddetli durumunda

• Evden ayrılmak sağlık riski taşıdığı durumunda

• İşlevsel hareketliliğiniz sınırlı ve tedaviye gidemiyorsanız

• Sağlık kuruluşlarına ulaşmak için yeterli ulaşım veya ulaşım erişiminiz yoksa

• Evinizde özel bir tedavi görmek istiyorsanız evde fizyoterapi ihtiyacınız var demektir.

Altınova Fizik Tedavi

Altınova evde fizik tedavi süreci, ilk önce ekibimiz muayene etmek için evinizi ziyaret etmekle başlar. Bu hizmetimiz tek seferlik ücretsizdir. Ücretsiz muayene sırasında ekibimiz gerekli tetkikleri ve hastanın genel sağlık durumunu kontrol eder. Ekibimiz muayene bittiğinde tedavi teknikleri ve tedavi süresi hakkında sizi bilgilendirecektir.

Gelin Altınova ‘da evde fizyoterapi nasıl yapılır beraber inceleyelim.

1. Elektroterapi Ajanları

Başlamadan önce hasta tedavi hakkında bilgilendirilir. Daha sonra rahat kıyafetler ile uygun bir ortam bulunur. Ağrı ve fonksiyonel kaybına neden olan bölgeye gerekli ekipmanlarla (Elektrik Stimülasyonu, TENS, Hot-Cold Pack ) uygulanır. Bu tedavi kişiye özel oluşturulan programa göre değişiklik gösterir. Ortalama süresi ise 15-30 dakikadır. Bunun yanı sıra ultrason uygulaması da ağrı ve hareket kısıtlılığı için etkili bir tedavi yöntemidir. Bu yöntemler diğer tedavi teknikleriyle birlikte uygulanır tek başına uygulanacak bir yöntem değildir.

2. Egzersiz tedavisi

Gerekli yardımcı tedavi ekipmanları ile birlikte uygulanır. Egzersiz tedavisi kişiye ve rahatsızlığına özel planlanır. Bu uygulama kolaydan zora gidecek yönde uygulanır. Tedavinin amacı ağrı ve hareket kısıtlılığını azaltarak kaybolan fonksiyon kaybını geri getirmektir. Tedavi bittikten sonra fizyoterapistlerimiz kişiye özel oluşturulan ev egzersizlerini öğretir. Egzersiz tedavisinin etkili olabilmesi için ev egzersizlerinin düzenli yapılması gerekmektedir. Araştırmalar, kaslarınızdaki değişiklikleri görmenin en az 2-3 hafta boyunca 3-5 gün düzenli egzersiz yapılması gerektirdiğini göstermektedir. Evde fizik tedavi egzersizleri sayesinde kişinin bağışıklık sistemi de güçlenecektir.

Altınova Fizyoterapist

3. Manuel Terapi

Fizyoterapistlerimiz bu tedavi yöntemini bir cihaz yardımı ile değil el ile yapacaktır. Bu tedavi yöntemi çok uzun süren tedaviler gibi değil kısa süreli ve etkili bir yöntemdir. Vücudunuzda ağrı veya hareket kaybına neden olan bölgenin esnekliğini ve hareketliliğini arttırmaya yönelik yapılan manevralardan oluşur. Bu tedavi yalnızca kas ve iskelet sisteminde rahatsızlığı olan hastalara yöneliktir.

4. Kinezyolojik Bantlama

Destekleyici tedavi yöntemlerinden biri olan kinezyolojik bantlama vücudu doğru pozisyonlayarak ağrının azaltılmasında etkilidir. Kinezyolojik bantlama yöntemi vücutta maksimum 3 gün kalacak şekilde uygulanır. Kinezyolojik bantlama su geçirgenlik özelliğine sahip olduğu için hasta rahatlıkla banyo ihtiyacını karşılayabilir. Uygulanan bandın çıkarılması için fizyoterapistine danışması gerekmektedir.

5.Yardımcı Ekipmanlar

Tedavi sırasında gerekli yardımcı ekipmanlara ihtiyaç duyulabilir. Bu ekipmanlar sayesinde hem fizyoterapistiniz ile hemde ev egzersizlerinizi yapabileceksiniz. Bu ekipmanlar; kum torabası. thera-bant, pilates topu veya çemberi, yürüteç ve bastonlar vb.

Altınova Evde Fizyoterapi

Altınova evde fizik tedavi nasıl yapılır diye hala düşünüyorsanız burayı tıklayarak video gösterimizi izleyebilirsiniz.

Size özel tedavi programlarımızdan yararlanmak veya genel sağlık durumunuz hakkında bilgi edinmek için ücretsiz muayene fırsatından yararlanın. Detaylı bilgi için +90 226 814 20 78 ya da burayı tıklayarak bize ulaşın.