Beyin Kanaması ( Felç - İnme ) Fizik Tedavi Yalova

Beyin Kanaması (Felç - İnme) Fizik Tedavi Yalova

Beyin kanaması fizik tedavisi , ebeveynlerinin veya bakıcılarının veya daha sonra hastayı, evde kullanmaya devam etmeleri gereken egzersiz veya teknikleri uygulamak için eğitmeyi içerecektir.  Harmony Evde Fizik Tedavi Yalova ile oturma, ayakta durma, yürüme, giyinme veya banyo sırasında hastanın günlük yaşamının bir parçasıdır.

Bunları kazanmak için hastanın kesinlikle düzenli olarak evde fizik tedavi alınması gerekir. Beyin kanaması nedenleri,  hastanın gelişimi, beyin kanaması tedavisi programının ne kadar iyi çalıştığını değerlendirmek ve diğer tedavilere de ihtiyaç olup olmadığını değerlendirmek için düzenli olarak gözden geçirilmelidir.  Bunlar arasında ortezler (duruş ve / veya yürümeyi geliştirmek için vücuda takılmış olan ateller gibi cihazlar) yer alır.

Felç fizik tedavi yalova

Beyin kanamasının tedavisi uzun süren bir süreçtir. Bu süreçle sabırlı ve azimli olmak tedaviyi kolaylaştıracaktır. Fizyoterapistlerimiz hasta ve hasta yakınlarına gerekli eğitimleri vererek ev egzersizleri önermektedir.

Genel olarak beyin kanaması geçiren hasta mümkün olduğunca normal şekilde tedavi edilmelidir. Hastayı olabildiğince “iki tarafını da kullanabilir” hale getirmek için etkilenen tarafın egzersize ve günlük aktivitelere dahil edilmesi esastır.

Yaşlandıkça, beyin kanaması birçok çocuk ve genç, etkilenen taraflarını seçtikleri spor ve hobilere katılarak daha fazla kullanmaya teşvik edilebilir.

Beyin kanaması fizik tedavi

Beyin Kanaması Fizik Tedavi İlerleyen Zamanlarda;

Beyin kanaması  sadece nedenleri ve etkileri ile tanımlarken belki de en önemli konuyu, teşhis şokunu ve bilinmeyenin korkusunu bırakıyoruz. Bir hastaya ilk tanı konulduğunda, doktorun sorunların hafif ya da şiddetli olup olmayacağını tahmin etmesi zor olur. O, hasta yakınlarının kabul etmekte zorlanabilecekleri bir “bekle ve gör” yaklaşımını benimseyeceklerdir, çünkü bütün gerçeklere sahip olmadıklarını hissedebilirler. Beyin kanamasını anlamak hastanızın hayat kalitesini nasıl arttıracağınıza yardımcı olabileceğinizi bilmek hayati önem taşır.

felç evde fizik tedavi yalova

Hastanızla ilgilenen uzmanlardan yararlanın. Onlara beyin kanaması tedavisi hakkında sorular sorun ve uzman olmayan terimleri kullanarak tekrar etmelerini isteyin, gerekirse cevaplarını anladığınızdan emin olun.

Beyin kanaması tedavi alan hastalarımızın videosunu izlemek için burayı tıklayın.

Size özel tedavi programlarımızdan yararlanmak veya genel sağlık durumunuz hakkında bilgi edinmek için ücretsiz muayene fırsatından yararlanın. Detaylı bilgi için lütfen bize ulaşın.